مشاوره کسب و کار

سه اصل مشتری مداری مدرن :رضایت ، وفاداری، هواداری

رضایت مشتری

سه اصل مشتری مداری مدرن :رضایت ، وفاداری، هواداری
رضایت ، وفاداری، هواداری
صاحبان کسب و کار اگر این سه مرحله را در شرکتشان پیاده نکنند در عرض 3 الی 5 سال ورشکست خواهند شد و برای همیشه ناامیده و دیگر بلندشدنشان تا حدودی محال خواهد بود .
اگر تشخیص درست باشد درمان یکیست .

اگر تولیدکننده هستید باید نیازهای مشتریان خود را شناسایی و طبقه‌بندی کنید و چنان بازاریابی کنید

که گویا درمان دردی را در طبیعت جستجو می کنید بهتر و بیشتر از نیاز مشتریانتان کالا و یا خدمات ارائه دهید

تا از خرید محصولات خوشحال و خوشنود شوند به عبارت بازاری و بازاریابی، مشتری از خریدشان راضی باشند رضایت کامل داشته باشند

و مجددا از کالای شرکت شما خرید کنند وفادار برای شما باشند اگر مشتری وفادار ماند خودش تبلیغ خواهد کرد

بهترین سرمایه شما خواهد بود دیگر مشتری مشتری می آورد و پول ، پول را
گاوتان همیشه شیرده و جوان خواهد بود مثل ستاره درخشان در چشم و گوش مشتریان خواهد درخشید .
چون به مرحله وفاداری مطلق رسیدید و همه بفکر مشتریان خود بوده اید دیگرشما عزیز مشتری خواهید بود
حال هوادار شما خواهند بود . تمام کائنات به یاری شرکت شما خواهد شتافت .
اگر می خواهید همه مردم ایران و جهان هوادار شما باشند به فکر مشتری باشید

آن ها به فکر جیب شما خواهند بود پس اول نیاز مشتری بعد سود شرکت جنابعالی.

اراداتمند شما + سلیمانپور

سه اصل مشتری مداری مدرن :رضایت ، وفاداری، هواداری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.